marți, 3 iulie 2012

SE MIŞCĂ


Masina de tocat Gorenje MG 1500 TJW, 1500W, rotire inversa, stocator rosii, disc carnati, 1.5kg/min




Ajunsesem în urmă cu ceva timp să cred că persoanele cu nevoi speciale ,mai ales dacă sunt si trecute de o anumită vârstă, sunt date uitării de autorităţi, de societate,  credintă care nici acum nu-mi este pe deplin contrazisă, dar care începe să se clatine şi să-mi  infirme unele teorii pe care mi le făcusem singur şi de care începusem să depind. Fiindcă, trebuie să recunosc, în singurătatea mea eram convins că asta e soarta ce ni se cuvine,că asta ne-a fost hărăzit, că suntem nişte rebuturi pe care cei din jurul nostru ne suportă şi care ar trebui să-şi facă prezenţa cât mai puţin vizibilă.(mă refer mai ales la anii de după revoluţie). Priveam uimit imagini din alte ţări unde oameni  în scaune cu rotile luau parte alături de semenii lor mai avantajaţi de soarfta, la dezbateri sociale, la treburi obşteşti pe care  reuşeau întotdeauna să le ducă la sfârşit.Ascultam stiri despre olimpiade la care luau parte persoane cu handicap şi pe care le şi câştigau.Lucruri care mi se cam păreau de basm.
Văd în ultimul timp o schimbare, o grijă sporită faţă de bătrâni, de cei în neputinţă Cu ajutor european, cu iniţiativă autohtonă,adevărul este că în sufletul unor oameni mai exista acel dram de bunătate fără care actul de caritate n-ar avea loc.Totuşi o nedumerire exista.Se mşcă ceva? Timpul o va dezlega(Nedumerirea)Dar câţi dintre noi vor mai mai apuca această dezlegare?
                                                                                                                       pe curând

Niciun comentariu: