duminică, 1 iulie 2012

eMAG.ro
În sfârşit cineva mi-a mai citit blogul.(salut REMUS) Dar aş vrea să şi comentaţi. Zic la plural că poate sunteţi mai mulţi.,Aa, să nu mint, am avut un comentariu. Deci, ar fi doi.Bine că nu vorbesc singur....cum ziceam mai de mult. -Sper că nu m-am plagiat.- Că e la modă
APROPPO - când la şcoală scriamn după carte nu plagiam? Când scriam citate din cărţi, nu plagiam? La teză când copiam- plagiam? Sunt în pericol să mi se anuleze titlul?... Pensionar.(titlu mare)
Dar cum spunea cineva, "de la Aristotel  şi Sofocle toţi plagiem" Nu-i aşa? Că n-o să schimbăm acum ştiinţa de teama plagiatului. Cââţîi au plagiat pe Arhimede sau Einstein?
Dar xeroxul plagiază? că xeroxează şi semnnaturi. O să spuneti ...aaa, asta e altceva
Hai să găsim alte  motive de demis. Mai autohtone.Că astea prea seamănă a Strausscan...
Sau n-am înteles eu?
Dar să revenim la comentarii. Pacă e mai bine când vezi că cineva te aude. Si răspunde
                                                                                                                          ne mai vedem...

Niciun comentariu: