marți, 1 aprilie 2014

SA NE RELAXAM



Bula, la gara, cere un bilet si o intreaba pe doamna de la casa de bilete:
– Doamna, pot sa iau cu mine in tren 120 kg de dulceata?
– Cum sa luati 120 kg de dulceata? Asta nu-i marfar, nu va putem lasa sa faceti asta!
Bula se intoarce vesel, catre nevasta-sa si ii spune:
– Imi pare rau, dulceata mea, ai auzit ce a spus doamna cu biletele… Tu ramai acasa

- Scumpo, sunt eu. Vin acasa. Nu am intarziat prea mult, nu-i asa?
– Nu, scumpule…
- Dar pot sa vin cu cativa prieteni?
– Desigur, scumpule.
– Mai stam, mai vorbim si noi …
- Da, scumpule. Va pregatesc rapid niste sandwichuri, o gustare, ceva …
Sotul tace, dupa care spune:
- Ma scuzati, cred ca am gresit numarul

Un politist la examenul de avansare in grad. Examinatorul ii spune subiectul:
- Spune numele a trei savanti germani!
Politistul:
- Einstein!
Examinatorul:
- Foarte bine!
Politistul face o pauza indelungata, iar examinatorul, pierzandu-si rabdarea, incearca sa-l grabeasca:
- Ai spus unul, foarte bine, mai ai doi.
Hai ca nu e greu!
Politistul prinzand curaj:
- Einstein, Zweistein, Dreistein

Niciun comentariu: