duminică, 19 august 2012

DESPRE RAMPE.

eMAG.ro
eMAG.ro
M-am hotărât să scriu despre rampe. Am zis rampe nu vampe, cu toate că era un subiect mai uşor digerabil. Dar vârsta şi condiţia îmi face mai lesne tratabil subiectul rampă decât vampă.
De mult timp mă tot gândesc să aduc la cunoştinta cuiva, problema pe care o au persoanele obligate de soartă să-şi exercite mersul într-un scaun cu rotile si care au îndrăzneala să folosească rampele de la trecerile pentru pietoni, sau pe cele de acces în unele clădiri - de multe ori chiar de specialitate -. Dar mă temeam să nu mi se amintească proverbul cu ţara şi baba.
Însă de când drumurile mele în afara vecinătăţii blocului s-au îndesit-datorită unui căruţ electric donat de nişte persoane cu o inimă de trei hectare- teama a cam început să se prefacă în revoltă.
De ce au mai fost făcute(rampele ), dacă nu pot fi folosite decât cu mari eforturi din partea celui ce te însoţeşte? Au fost făcute ca să dea bine pe hârtie, să zicem că suntem în rândul celor civilizaţi?
Mă tot gândesc la olandezi. Oare de ce au construit ei primii cărucioarele electrice? Probabil ei au ecluze la trecerile pentru pietoni.Să ne facă şi nouă! Poate ne ajută să credem mai mult în caritate. Şi poate se ia şi la noi.
 Se poate să fi scris rândurile astea numai pentru propria-mi descărcare,dar se poate şi ca cineva să le aducă la cunoştinţa cuiva responsabil, care să-i amintească de promisiunile făcute şi date la coş.  
                                           REVIN    CĂ M AI AM MULTE DE SPUS

Niciun comentariu: