duminică, 8 aprilie 2012

NEDUMERIRE(THEODOR si ANDREI)

Aparat foto digital Fujifilm FinePix S2950 black

Aseara,satul de aberatile unui preot care in seara de Inviere greco-catolica   cauta sa ne explice ceva despre un botez, butonam telecomanda si m-am oprit din curiozitate pe un post "cu bani " , contrariat de cuvantul      " bagamias"de pe  burtiera,
Nu m-a contrariat cuvantul in sine(e cam in gura tuturor) cat felul in care era scris. M-am intrebat - nu se scrie ca jelui-m-as?  Pana m-am prins de misto-ul (?)  la adresa unui anume  segment de lume. In emisiune,doi interlocutori. Unul. {adeseori controversat )  politician si altul  (de  foarte multe ori controversat) moderator.Din pacate,  emisiunea era pe sfarsite dar tot mi-am putut da seama de cantitatea de intelectualitate pe care ni-l oferea dialogul celor doi.
Creed ca discutia a plecat chiar de la "baga-mi-as" spus de politician la excluderea unui coleg.din partid.Dar pe parcurs, subiectele ridicate s-au diversificat.parca special, sa fie abordate de - o maniera de inalt nivel intelectual,lucu care m-a convins inca o data de  capacitatea de transformare a omului.
Totusi intrebarea care inca mi-o pun e: baga-mi-as  sau "bagamias"?   Misto sau nestiinta in ortografie a meseriasilor din culise? Ma lamureste cineva?      
     

Niciun comentariu: